Sunday 22 January 2017

Beacuse you are there!

Jag har en vän som jag uppskattar extra mycket just nu, och det tänkte jag berätta för henne. Med dessa etiketter kommer man långt! Jag har bara lagt till en text som passar bra. Texten har egentligen en ram runt i original, men jag har bara färgat in texten när jag stämplade.

I have a friend that I appreciate a bit extra right now, and I thought I would tell her. With these labels you get far! I've just added a text that fits well. The text actually has a frame around on the original, but I have only colored the text when I stamped.



Och med några detaljer som blommor och halvpärlor behövs det inget mer.

And with some flowers and pearls you don´t need anything else.


Tack för idag! Kram, DT-Liza

Thanks for today! Hugs, DT-Liza


Papper: RP0138, RP0071, cardstock CC770
Stämpel: KD435C
Dekorationer: Ros113, Ros122, Blom18 grön, R0713, R2063, 308-028

1 comment: