Saturday 2 January 2016

Jag är tillbaka!

Hejsan alla! / Hi everyone!

Nu var det väldigt länge sedan jag bloggade som DT för Reprint men nu är jag tillbaka och det känns jättekul!
It´s been a very long time since I was on the creative team for Reprint. But now I´m back and it feels so good!

Julen har ju passerat, men jag tänker ändå visa upp ett nygjort julkort. Jag har insett att när julen väl kommer är det så mycket som lockar på uppmärksamheten så det är bra att ha ett litet lager att ta av när det är dags!
Christmas has passed but I´m gonna show you a Christmas card anyway that I just made. I´ve realized that when it´s finally Christmas there so many things that´s stealing the attention so it´s nice to have a little stash to fall back on.

Den här gången har jag gjort ett CAS-kort (CAS= Clean And Simple), vilket går väldigt smidigt med de fina klipparken från Reprint:
This time I made a CAS card (CAS= Clean And Simple), which really goes super fast using the lovely cut out sheets from Reprint:



Jag har använt följande material från Reprint:
I´ve used the following from Reprint:
Bandet är även det från Reprint men finns inte kvar längre. 
The ribbon is also from Reprint but it´s not available any longer.

Ha en härlig lördag - kram Carina
Hope you have a wonderful Saturday - hugs Carina


No comments:

Post a Comment