Sunday 20 September 2015

Smart förvaring!

Mina barn fick ett rör med chokladlinser som lördagsgodis i går. Och när detta rör låg tomt på köksbänken såg jag framför mig att jag äntligen skulle får lite koll på mina penslar som annars far illa i pyssellådan. Resultatet blev...
My kids got a tube full of chocolate lenses as sweets yesterday. And when this pipe lay empty on the counter, I saw in front of me that I would finally get a little track of my paint brushes that otherwise get mistreated. The result...
 

...detta! Röret kläddes med ett mönstrat papper, som först stämplades med en passande text och dekorativa border i över- och underkant. En liten etikett talar om vad som finns i röret.

...this! The tube was dressed in a patterned paper, which was first stamped with an suitable text and decorative border at top and bottom. A small label tells you what's inside.


Dagens tips - släng INGA förpackningar, de kan bli fina förvaringar! ;)  Kram, DT-Liza

Tip of the Day - Don´t throw away ANY packaging, they can be great storages! ;) Hugs, DT-Liza



Papper: RP0129 Grannys blanket, Bazzill cardstock T9-960 Kraft
Stämplar: OM483E Kaos, CSR1021 The Future
Dekorationer: Bomullsband Vivant 2132.2007.72 Beige 7mm
Övrigt: Svart stämpeldyna VF082 Onyx black, sytråd, svart penna och ett rör med chokladlinser

1 comment: