Sunday 14 September 2014

Äggkartong

Jag vet att det inte är påsk, men jag har tänkt att ge bort såna där cholkadägg med en leksak i... Jag hade fyra såna ägg liggandes brevid mitt projekt igår, och när jag skulle göra färdigt för fotograferingen idag, så var dessa ägg borta! Och jag hade två glada barn...

I know it's not Easter, but I've been meaning to give away those kind of chocolate eggs with a toy in it. I had four eggs like that lying next to my project yesterday, and when I was ready for the shoot today, those eggs were gone! And I had two happy children ...






Tack för idag! Kram DT-Liza

Thanks for today! Hugs, DT-Liza


Papper: RPP003 Basic Collection Pastel 6x6
Stämplar: OM2124I Grattis, OM681D Hjärta, EZR047 Fika
Dekorationer: 960401-28 Organzaband
Övrigt: HSP24941 Gesso, stämpeldynor DIS48 Gathered Twigs, VS171 Pinecone, äggkartong

No comments:

Post a Comment