Tuesday 1 October 2013

Nu gott folk.....

Tänk...
Bara för två månader sedan hade vi sommar...
Tänk...
Om bara två månader så har vi jul :)
Sommaren i all ära, men jag gillar julen jag.

Så jag fortsätter att terrorisera med tomtar och jultema;)
För Ni har väl inte missat de senaste papperen från Reprint?

Röd och vit cardstock i lager.
Ett streck med en svart penna och några halvpärlor.
På det en blomma och några blad samt ett par små spillbitar med pärlfloss.
TADA!
Klart ;)
Tomten för ju som fram budskapet utan att jag ens behövde sätta dit någon stämpel...

Så jag satte bara en stämpel på insidan jag :)
Vit cardstock och den svarta pennan igen åsså en liten stämpel.

På baksidan har jag stämplat med Reprints Personliga stämpel.
Det slog mig just, att om man skulle maska mitten så skulle det bli en annorlunda häftig stämpel...
Det får bli nästa veckas projekt :)

Bladen som jag använt mig av kommer från en Tim Holtz-die;  Festive Greenery.
Tänk vad den mannen kommer fram med många användbara saker ;)
På den övre panelen på kortet så stansade jag ut en oval som jag satte fast med 3-d kuddar på tomtemotivet, som i sin tur klistrades fast på kortet de understa lagren av kortets ovansida.

Kort sagt...
God Jul i förskott ;)

Kramar
Maggan



No comments:

Post a Comment