Tuesday 13 August 2013

Washi-addicted

Jag har ett nytt beroende.
Ja, förutom det med socker och alla andra scrapprylar som man kan gömma på den dryg kvadrat pysselutrymme, så har även Washi flyttat in.
Min samling växer lavinartat, och snart måste vi bygga ut huset för att rymma alla ;)


Här har jag snabbt och enkelt gjort ett kort i färgerna vitt, beige och svart.
Det är till en man, så enkelt funkar bra :)


Som vanligt så är det massor med lager papper, så den dagen jag ska skicka kort med posten så blir det skrymmande med råge. Här är det inte mindre än åtta lager cardstock...


På insidan så är det bara enkelt stämplat 54, då det är det mannen fyller.


Baksidan är bara vit med min personliga stämpel där.
Har flera med olika krusiduller, men just den här föll jag för idag :)
Och tyvärr, den går inte att finna i Reprints sortiment ;)


Washitape, en bit snöre och en gammal knapp.
That´s it :)


Jag hoppas att ni alla har en underbar vecka framför er.
Och är ni återförsäljare eller av annan anledning har förmånen att ha lagt beslag på en biljett till FORMEX, så kan jag varmt rekommendera Reprints monter, för jag vet att det kommer att finnas massor med fina saker där :)


Kramar till er alla
// 
Maggan

No comments:

Post a Comment