Sunday 11 August 2013

Tänd ett ljus...

Här kommer en liten försmak av vad som kommer att visas på Formex nästa vecka. Vi har fått jobba med de nya pappren - och låt mig säga - mums!
Här har jag använt ett av de nya A4 pappren med små gulliga hjärtan på, passar till sååå mycket.

Here's a taste of what will be shown at Formex next week. We have been working with the new papers - and let me say - yum!
Here I have used one of the new A4 papers with little cute hearts on, it´s sooo versatile.



Kanterna är skrapade och chalkade.Jag har stämplat med två olika stämplar. "God jul"-stämpeln består egentligen av en längre text, men jag har bara färgat in just det jag ville ha med. Visst är de nya blommorna supersnygga! En liten bit av ett blad och pärlband, klart. Jättebra gå-bort-present tillsammans med ett ljus.

The edges are distressed and inked. I have stamped with two different stamps. The "Merry Christmas" stamp actually consists of a longer text, but I've just dyed the part that I wanted to have.The new flowers are gorgeous, right? A little bit of a leaf and some pearl string, done. Great get-away-gift along with a candle.


Hoppas att ni hittar mycket kul på mässan, ni som ska dit! Kram DT-Liza


Papper: Basic Collection Red Hearts RBC033
Stämplar: OM788I God jul på höjden , OM797D Stjärna
Dekorationer:  Blomma , R3100 Pärlband Vit , blad
Övrigt: Edge Scraper ED001 , stämpeldynor GD092 Cloud White , VS174 Charcoal

No comments:

Post a Comment