Tuesday 15 January 2013

Ser ut som hemma....

Jag gillar stämplat som är användbara till mycket.
Som den här julstämpeln...
Den är ju från ett julset, men det ser ut som någon tagit ett kort från mitt lilla snötäckta samhälle och placerat på ett kort...

För om man ställer sig längst upp i "slalombacken" här i byn och tittar ner så...
Just nu har vi otroligt mycket snö och inte mindre än -25 där jag jobbar...

Nåväl.
Kortet är i flera lager där det översta är torrembossat med en folder från Tim Holtz.
Lite distress i kanterna för att rama in allt.
Motivet är stämplat på baksidan av cardstocken då den är betydligt slätare än framsidan.

Lite annan vinkel där det syns att snön glittrar om man tittar noga...

Och till sist en enkel insida med min nya favoritstämpel :)

Det var allt från mig då.
Nästa vecka så kanske det dyker upp lite smått och gott från FORMEX :)

Kramar
Maggan



No comments:

Post a Comment