Wednesday 20 June 2012

With love

Här kommer ett kort i gröna toner där jag har använt mig av Reprints nya sommarpapper.
Here´s a card in green tones where I´ve used the new summer papers from Reprint.





Jag gjorde en ram med tissue tape från Tim Holtz på kortbasen innan jag monterade det mönstrade pappret. Pappersrosetten i hörnet är gjord med en die frånTim Holtz
I made a frame with tissue tape from Tim Holtz on the card base before I mounted the patterned paper. The paper rosette is made with a die from Tim Holtz.

Den lilla cupcaken är en stämpel från Reprint som jag har färglagt med Spectrum Noir. Jag har också använt lite Glossy Accents på hjärtat.
The little cupcake is a stamp from Reprint that I colored with Spectrum Noir. I´ve also used some Glossy Accents on the heart.





Here´s a list of all the gorgeous stuff I used from Reprint:
Have a wonderful day!


1 comment: