Wednesday 23 May 2012

Pensionärer och flyttar

För oss som jobbar inom skolan börjar det närma sig slutet på den här terminen och som alltid är det någon som ska på ett eller annat sätt inte vara kvar. Hos oss ska två gå i pension och en har hittat kärleken och ska flytta till en annan stad. Jag har gjort kort till dom och jag har utgått från samma papper men gjort lite olika design på dom. Dessa papper har jag använt från Reprint:

For us working as teachers the term is coming to an end and as always there someone who´s leaving for one reason or another. At my school two are going to retire and one has found love and is moving to another city. I made cards for all three of them and I´ve been using the same papers but with different designs- These are the ones from Reprint: 



Och är är resultaten:
And here´s the results:




Inuti korten har jag stämplat det här motivet:
Inside the card I stamped this:


Här en komplett materiallista från Reprint - och ja, den är på engelska... ;D
Here´s a complete list of materials from Reprint:

Jag hoppas verkligen att ni blev inspirerade!
I truly hope that you got inspired!








1 comment:

  1. The motives and cards are decorated so cute and beautiful!

    ReplyDelete