Tuesday 14 February 2012

To my love....

Sent omsider, men jag tröstar mig med att det ännu är Alla Hjärtans dag, så kommer mitt bidrag i kärlekens tecken.

Jag har altrat en chokladask till min lilla gubbe...

I ena hörnet så sitter det embossat chipboardhjärta.
Färgen är vinröd glitter...
Under så skymtar en bit spets, som jag först sprayat vit med hobbyfärg och sedan distressat i olika bruna nyanser.
Den fästes på papperet med min Tiny Attacher.

Och i ett annat hörn så ser det ut så här...
Blommor och en charm...
I hörnet så sitter det Dimensional Pearls.

Och så här ser hela altet ut.
Svart och grön cardstock som sedan har täckts med baksidan av ett Tim Holtz papper.
Keruberna i mitten är från samma papper, men från framsidan :)
Lite wellpapp och sedan ett par bitar av Ticket Strip och så var det klart :)


Och från sidan....

Nu önskar jag er alla en fortsatt härlig Valentines Day :)

No comments:

Post a Comment