Saturday 5 November 2011

Organisationstips

Jag vet inte hur ordningsamma ni är, men själv är det ganska blandat om jag ska vara ärlig. Jag VILL har ordning bland mina scrapsaker så att jag inte behöver leta halvt ihjäl mig innan jag kan komma igång. Snacka om inspirationshämmare!

Därför blev jag så lycklig när jag upptäckte att Reprint säljer Ribbon Organizer.

image

Det är en fiffig ringanordning med plastbrickor som du kan trä in dina band i. Så här låg alla mina band förut:

111022-010

En enda salig röra! Det var svårt att hålla koll på allt…MEN NU ser det ut så här:

111022-031111022-034

111022 031

Dessa ringar hänger lättillgängliga i pysselrummet och det är lätt att att hitta band i olika färger.

Har du själv några bra organisationsidéer? Dela gärna med dig i kommentarsfältet!

Ha en trevlig lördagskväll! /Carina

No comments:

Post a Comment