Wednesday 31 August 2011

To a man

Tanken var att detta kortet skulle se ut lite som en
skjorta, och jag tror jag lyckades ganska bra. =)
Pappren kommer från Bo Bunny och Graphic 45.

I want this card to look like a skirt, and I think
I´ve made it pretty good! =)
The papers are from Bo Bunny and Graphic 45.





Två brads fick tjänstgöra som knappar.

Two brads are buttons.
De manliga detaljerna på dessa papper är häftiga.

The male things on the papers are cool.
Metallkronan är en charm.

The crown is a charm.

När du öppnar kortet ser det ut så här.

When you open up the card it looks like this.

Jag har använt glossy accent på detaljer.

I have used glossy accent at details.


Jag älskar detaljer, och här har jag klippt ut en del från pappret.
Klockan är en die från Tim Holtz.

I love details, and here you can see many of them from the papers.
The clock is a die from Tim Holtz.

Här är plats för ditt meddelande.

Here is place for your message.


Massa kramar från Milo Lilja!

Vi ses nästa torsdag!


Lots of hugs from Milo Lilja!
See you next Thursday!


2 comments:

  1. Både detta kort och det tidigare jag såg att du hade gjort (port-kortet) blev jättefina! De är verkligen välgjorda och har en egen stil; jag gillade hatten!!!

    Charlotta

    ReplyDelete
  2. Tack! Vad roligt att du gillar mina alster. Ja, hatten är skitsnygg. Alla deras papper är så användbara. Mycket kul detaljer att klippa ut. :)
    Kram Milo

    ReplyDelete