Wednesday 29 June 2011

Handväska med beskriving och ett farväl

Hej på er,
Till denna dag har jag gjort en handväska med BoBunnys papper "Gabrielle".



 Så här ser insidan ut på väskan.
 Det här är baksidan på väskan.
Allt material hittar du hos Reprint.

Vill du göra en väska, så hittar du beskrivningen på den på min blogg:

Det här är mitt sista inlägg på Reprint blogg,
för att jag har valt att inte forsätta eftersom tiden inte räcker till.
Det har varit jätte rolig tid och det har varit en stor ära för mig att få vara
 delaktig i Reprint Designteam i över 1,5 år.

Jag vill först tacka Reprint för förtroendet att vara DT åt dem och tacka er för en underbar tid.
Även ett tack till alla DT-kollegor, ni är så inspirerande och duktiga.
Sist men absolut inte minst vill jag tacka er alla för de mail jag har fått, de har värmt i hjärtat.

Nu är det bara kvar att önska er alla en riktigt skön sommar
och en BAMSE-KRAM
från Anna A

No comments:

Post a Comment