Tuesday 14 June 2011

Åhåppp...

Tänk att det var tisdag förra veckan med, men att jag bara hoppade över den.
Men nu är veckorna som vanligt igen :)

En liten tjej fyllde två härom dagen, så ett kort ville jag ju ge bort.


Ett papper som passar utmärkt till små och stora som gillar somrigt bling, det är papperset Spring Flowers från Best Creation. Här är det en stomme i gammelrosa cardstock som jag sedan lagt ett täckande lager med det mönstrade papperet på.

I mitten så har jag satt en remsa av bakgrundspapperet som jag stansat på båda långsidorna med en stans från Martha Stewart.
Över remsan sitter det sedan ett prickigt band som jag fäst med min Tiny Attacher från Tim Holtz.
På bandet har jag sedan satt några blommor med en glittrig brad i mitten.
Lite glitterlim för att "blinga" på det hela.
Hjärtat är gjort av chipboard som är embossad med Pink Glitter och sedan har jag skurit ut en tvåa med slicen.

Allt material hittar ni hos Reprint :)

No comments:

Post a Comment