Tuesday 31 May 2011

Och ännu en bok...

Jag har turen att ha världens bästa chef.
Ja i mina ögon så är hon det, och nej...
Det är inte smör och hon kommer inte att läsa det här :)

Dagarna i ända så far hon runt mellan möte och gör anteckningar i en ganska trist bok.
Så här ska hon få sig en lite "pimpad" version att dra runt på :)

Boken är i formatet A5, och se...
Webster Pages har ännu en gång lyckats med att designa ett papper som talar för sig själv.
Papperet heter "Enjoy Life" och är bara så vackert.
Under det mönstrade papperet så är det ett cardstock i en matchande grön färg.
Hörnen är utskurna med min Slice, i grön och brun cardstock som jag sedan torrembossat med en embossingfolder från Cuttlebug.

Färgen är missvisande på det här papperet, då texten är brun och skuggningen samma milda grönfärgade cardstock som sitter som förstalager på pärmarna.
Men det jag ville skulle synas är Crackle Accenten som jag lagt på bokstäverna.
Under Crackeln så har jag försiktigt duttat med Stickles i färgen koppar.
Bara lite så det skimrar lite när man vickar på boken...

Sist men inte minst så finns det en baksida.
Här är det ett annat hörn av papperet från Websters som får tala för sig själv.
Även kortsidan är klädd med cardstock och mönstrat papper.

Längst upp på ryggen så har jag fäst en silkessnodd i naturvitt.


Allt material finns som vanligt hos Reprint, så altra på :)

No comments:

Post a Comment