Tuesday 24 May 2011

Grattis-Tag

Att jag är väldigt förtjust i Tim Holtz, ja det är ingen hemlighet.
Eller i Tim och Tim, det är nog mer hans produkter som ligger mig nära om scrapparhjärtat :)
Och just den  här dagens alster blev nästan bara Tim Holtz...

Med den dien "Tag and Bookplate" så stansade jag ut en rekorderligt stor tag av en spillbit cardstock.
Tagen distressade jag sedan med ett infärgningsverktyg, i färgerna Brushed Corduroy, Vintage Photo och Black Soot.

Provdockan stansade jag ut med en die som heter "Sewing Room Big Die" ur en bit naturfärgad kartong som ursprungligen var en bit emballage.
Kjolen är vikt av en annan spillbit papper, nämligen ett mönstrat ur stacken "Seasonal".
I den nedre kanten så har jag stansat ut en liten spets med en punch från EK.
Texten "Grattis" är utskuret med min Slice ur baksidan på samma papper som användes till kjolen.

I midjan på kjolen så sitter det ett band samt några rosor.

Det var allt från mig för idag :)
Ha en riktigt bra vecka på er alla!

No comments:

Post a Comment