Wednesday 20 October 2010

Tiden flyger iväg..

Hej.
Kaiser har en klocka i sitt sortiment, som man kan scrappa efter tycke och smak. Det följer med ett komplett urverk också. Ett riktigt julklappstips.
Jag har använt mig av mönstrat papper från Graphic 45.
Vissa detaljer har jag förstärkt med pearls och crackle accents och glitterlim.

Själva urtavlan har jag använt mig av rhinestones.

Texten är stämplad och embossad med svart detalj embossingpulver.
Swirlarna är från Kaiser nya clear stamps set.

De olika dekorationerna som fjärilarna, klockor m.m. har jag klippt ut från Graphic 45.

Materiallista:
Klocka från Kaiser
Cardstock: Tropical rain, London fog
Graphic 45: Time flies 4500266
Stämpel: Lyckans fjäril SC2108H, Swirls från Kaiser CS737
Dekoration: Rhinestones, glitterlim "Stardust", Pearls,
turkost pappersnöre, svart embossingpulver
Crackle accents, Glossy accents
Allt material som jag har använt hittar ni hos Reprint.
Önskar er alla en riktigt trevlig dag,
kram Anna A







No comments:

Post a Comment