Sunday 12 September 2010

Änglar - visst finns de!

Bokmärkesänglarna från Reprint passar så fint på julkort, här har jag stämplat med Distress ink Pumice stone på en egengjord bakgrund (färgat in papper med Distress ink Pumice stone och Perfect pearls-mist). Bakgrundsswirlsen, textestämpeln och kanten på cirkeln är embossade med silver.



Lite stickles, precis så glittrigt som bokmärkesänglar ska vara!



Även här har jag använt en egengjord bakgrund, med Distress ink Weathered wood och Perfect pearls-mist. Både stämpeln med "Blinka lilla stjärna" och textstämpeln har jag stämplat med samma dyna. Jag monterade stämpelmotivet på Crafter's Companions papper Centura Pearl i pärlemorfärg, det ger perfekt stadga till kortet.



Band och en brad med hänge. Enkelt och effektfullt.



Tänk att jag inte kan komma ifrån det där med stickles ... kan man bli beroende tror ni? :)



Det var allt för idag. Kram!
DT-Ulrika

No comments:

Post a Comment