Sunday 13 June 2010

MAPPKORT

DT-Ulrika skriver:
"Här kommer ett mappkort med sommartema från mig, det är en perfekt gå-bort present med plats för lite av varje som kan vara användbart i sommartider. I mitt kort finns plåster, anti-slip kuddar, våtservetter och ett par sköna ansiktsmasker. Jag har använt ett grått cardstock som bas och dekorerat med ett ark från Webster's Pages, Nature's Storybook. Swirlsen är Reprints egna, stämplade och embossade med silver. Även textstämpeln från Scapa är stämplad och embossad i silver. "Hakarna" är chipboards från Best Creation, som jag har målat med Distress crackle paint, Picket fence, och sedan gått över med perfect pearls och fixerat med vatten. Lite stickles på blommorna, jag har använt Star dust, och Glossy accents på fågelns öga. Alla kanter är distressade med en edge scraper och infärgade med distressdyna Vintage photo."















- - - Jea - - -

No comments:

Post a Comment