Friday 16 April 2010

TAGS-ALBUM FRÅN KAISER

DT-Christel har altrat ett tags-album från Kaiser! Hon skriver följande:

"Tagsen är av spånskiva vilket gör dem enkla att klä med papper.Jag älskade Websters serie, seaside, och valde att klä albumet med dessapapper.Så här blev resultatet:"
























"Med i mitt DT paket denna gång fanns en burk med platinum enamel, vilket är ett något mer grovkornigt embossingpulver som ger ett tjockare resultat. På varje sida i albumet har jag embossat stämpeln S 679K med detta enamel och stämplat med svart mementodyna stämpeln kompass SC2146D för att förstärka havstemat. Övriga dekorationer har jag mönsterklippt från Websters seaside papper. Jag har även använt stämplar från setet RSET10. På närbilderna ser ni resultatet av embossingen! En ganska läcker effekt! På återseende! // DT Christel"





- - - Jea - - -

No comments:

Post a Comment