Thursday 15 April 2010

DT-Michaela:

På denna LO har jag gjort egna "charms", med hjälp av transparent krympplast. Jag har stämplat med Adirondack "Pitch black", funkar perfekt!
Efter krympplasten svalnat har jag klätt baksidan med designark, med hjälp av dubbelhäftande tejp.

Jag hade inga blommor som matchade LO´n, så jag tillverkade egna. Kommer absolut göra flera, för det var så enkelt o snyggt blev det också!
Jag inte den "rätta" färgen på organzabandet för att knyta på spetsen, så jag färgade in det gula organzabandet med distress "Vintage photo" med en "sponge daubers", dom är så bra till mindre detaljer.











Material:
Papper:
Websterspages WUS1746, WUS1745
Ljusrosa CS till rosorna, Ljusblå CS till blommorna

Dekoration:
Brads R0996 Blom Brads
Halvpärlor R0794 Vita Pearls
Spets 4517-70
Organza gul 5065s-50

Stämplar
Älskar dig RSET013
Boksida m hjärta RSET013
Moln RSET007 Busigt

Stämpelfärg
ASP00976 Pitch Black
DIS001 Vintage Photo
DIS005 Walnut Stain
DIS035 Victorian Velvet
DIS026 Bundled Sage

"Duttar" SP-SBL



No comments:

Post a Comment