Thursday 4 March 2010

MJÖLKKARTONG

Michaela i DesignTeamet har gjort en jättefin box som ser ut som en mjölkkartong. Denna skapades till mässan.


























DT-Michaela skriver:
"Mallen är gammal, som jag hittat i mina gömmor, jag kommer inte ihåg var jag laddat ner den ifrån.

Materiallista:
Papper: Best creation GP025 ( Kartongen och rosetten bakom nallen )
GP204 ( Nallen )
Stämpel: Babybakgrund ( S691G )
Stämpeldynor: Versafine VF082 Onyx black, Versa color VS135 Hyacinth,
Distress DIS001 Vintage photo "
Stickles kristall SGG009
Chipboard tags CBA020
Sidenband m. prickar vitt SPK-WT
Blommor: Rosor ROS103, Lila blommor BLOM25
Pärlor: Lila R0786, Lime R1665
Brads: Vit blomma BD103
Till fönsterrutan har jag använt mig av plasten från saxförpackningen, R1715. ;) Återvinning! Hahaha....."








No comments:

Post a Comment