Thursday 4 March 2010

MAT SNART?

Det handlar alltså om titeln på DT-Emilies layout!














Emilie skriver följande:
"Papperna är från Kaisers serie "Grandiose". Jag tyckte det var kul att kombinera papperna med några fina stämplar jag fick från stämpelsetet "Busigt" (RSET007) och jag använde 3 stämplar därifrån. De är ju väldigt användbara, tycker jag!! Jag har gått loss med "Glossy accents" på en del detaljer i stämplarna, och så har jag satt havpärlor i punkterna på en av stämplarna. Rubriken är grungeboardbokstäver som jag först målat med metallakrylfärg, sedan chalkat med maroon och därefter chestnut roan. Jag har även använt mig av ett snyggt rött pappersband som jag lagt som en korsettsnörning på layouten. För att förtydliga vem layouten handlar om har jag satt bokstavsbrads i övre vänstra hörnet i en av stämplarna."




- - - Jea - - -

No comments:

Post a Comment