Saturday 21 November 2009

NÅGRA ALSTER...

Jag tänkte att jag skulle visa något skapat idag också! Först ut är en layout som Anni har gjort!



Två

Det här är en riktig Kaiser-layout. Allt utom chipboardtvåan som kommer från Best Creation och fjärilarna som jag stämplat med distress med Kortstugan 1590 kommer därifrån.


- - -

Och så har Åse varit flitig!



Brun vinflasktag med nya Christmas-board Snowman och guldglitter spray från Crafters Companion.

Brun och Beige Cardstick, Guldlgitterspray, Brunt satinband, StämpelSC2115G "Kaffebakgrund" med Pincone dynan
och designade brads R1126. Vikt vin-tagen med Ultimate-pro och använt Christmas Board att prägla papperet och skurit ut hålet
med en skalpell. Innan jag satte fast bandet sprayade jag med Gulglitter sprayen. Klart!




- - - Jea - - -

No comments:

Post a Comment