Tuesday 30 June 2009

HJÄRTLIGA STICKERS

Ibland är det inte så mycket som skall till... På följande alster har jag använt mig av Best Creations Epoxy Stickers. Ett ark innehåller flera olika färger och mönster. Stickersen är lite 3-dimensionella.


Ett litet kort med Kaisers Isabel-prickiga papper. Små rhinestones i silver/transparent.


Här skar jag ut en cirkel i den bruna cardstocken och använde 3D-kuddar så att det lyftes från kortet. Den turkosa tagen sitter fast i det bruna arket med en röd brad. Prickigt band finns i flera olika färger, detta är turkost och heter 960401-39.

... och slutligen en LITEN ask... så söt, tycker jag! Svart cardstock och Isabel på insidan. Jag klippte Isabel med taggsax för att det skulle se lite lyxigt ut! En liten tag med hjärtstickers...det kvittar nästan vad man gör med dessa - för det blir så fint!


Här gjorde jag ett hål för att man skulle kunna knyta tagen i handtaget...


...visst är den söt!


Mallen har jag hittat på internet, tyvärr vet jag inte var... Du kan själv förstora eller förminska efter behov! Bilden är klick och utskriftsbar!


- - - Jea - - -


No comments:

Post a Comment